Széchenyi 2022

Szolgáltatások

Könyvelő, Adótanácsadó és Szolgáltató Zrt.
English

EcoCreative
Hypercortex
divider

Egypercesek

A munkáltatói jövedelemigazolást a munkáltató állítja ki.

Az igazolásnak tartalmaznia kell:

  • a munkáltató adatait
  • a munkavállaló adatait
  • a munkavállalónak az adott időszakban kifizetett bruttó és nettó bérét
  • a munkabért érintő levonásokat

Korábban az igazolást kötelező volt a munkaviszony megszűnésével kiállítani. Jogszabályi változások miatt azonban erre már csak akkor van szükség, ha a munkavállaló kéri.

Az igazolást a munkáltatótól kell kérni, nincs kötelezően használandó formanyomtatvány a kiállításához kapcsolódóan. Egyes esetekben azonban – például hitelügyintézéskor – megkövetelhetik sablonok kitöltését.

Figyelem!

A munkáltatói igazolás csak az adott munkaviszonyban kapott bért tartalmazza, nem tünteti fel a magánszemély máshonnan szerzett jövedelmeit.

Iratkozzon fel Egyperces rovatunkra:

Kiemelt partnereink

További Partnereink

Bemutatkozás

A klasszikus adatrögzítő könyvelés már a múlté. A jelen a vezetői döntések aktív támogatásáról szól.
Az Írisz Office csoport a cégvezetőket és döntéshozókat támogatja napi szinten, tevékenységünk a könyvelésen és az információval történő ellátáson alapszik.

Papp Tibor Papp Tibor alapító
CertUnion ISO