Könyvelő, Adótanácsadó és Szolgáltató Zrt.

divider

Az Írisz Office-ról

és összetett szolgáltatásainkról

A számviteli és adótervezési szolgáltatásunkat választók jelentős részének – a könyvelés átvételét követő 12 hónap alatt – radikálisan megnövekszik az eredménye.

Az Írisz Office-hoz kiszervezett pénzügyi, számviteli, finanszírozási feladatoknak köszönhetően a cégvezetés valóban azzal törődik, amivel kell: a termékkel, az üzlettel, a marketinggel.
Így tehermentesítjük ügyfelünket, hogy azzal foglalkozhasson, amihez ért – hiszen mi is ezt tesszük.

Kik vagyunk?

Nem csupán könyvelők: számviteli és adótervezési szakértők, egy egyedülálló szolgáltatásokat nyújtó könyvelő- és adótanácsadó iroda a prémium szegmensben. Tevékenységünket 2000 óta végezzük több gazdasági társaságból álló cégcsoportként, amelynek 2004 óta az Írisz Office Zrt. a zászlóshajója. Az utóbbi három évben a cégcsoport szintű növekedés éves szinten elérte a 100 %-ot, ami a szolgáltatás egyediségének és színvonalának köszönhető.

Nálunk a könyvelés nem puszta adatrögzítés, és nem is keressük azokat, akiknek ennyi elég – azokra a partnerekre van szükségünk, akik ennél többet várnak el, egy összetett, komplex szolgáltatást, amit mi vezetői döntéstámogatásnak nevezünk.

Miért harcolunk, miben hiszünk?

Küldetésünk, hogy a nálunk könyvelt vállalkozásokat – melyek megfelelő termékkel és értékesítési stratégiával rendelkeznek – versenyképes helyzetbe hozzuk, illetve komplex pénzügyi, számviteli ismereteink átadásával versenyelőnyhöz segítsük.

Az életünk arról szól, hogy amit teszünk, azt a legmagasabb színvonalon tegyük. Mi csak úgy juthatunk a csúcsra, ha ügyfeleinket csúcsra juttatjuk, ehhez pedig az kell, hogy a lehetőségeket folyamatosan feltárjuk és megmutassuk, a döntéseket támogassuk, a kockázatot mérlegeljük és helyén kezeljük.

Alapelvárás, hogy szolgáltatásunk ne pusztán kiszolgálja a partnereinket, hanem termeljen is: mindig lényegesen nagyobb legyen az elért eredménye, mint amennyibe kerül – így szignifikáns hozzáadott értéket generálva, mindezt az üzletégi kockázat szinten tartása vagy csökkentése mellett.

Szolgáltatunk – gondolkodunk

Mint prémium könyvelőiroda, a számvitelhez kapcsolódó alapszolgáltatásokat magas szinten űzzük: naprakész, teljes körű könyveléssel, bérszámfejtéssel, TB tanácsadással, pénzügyi jelentések és beszámolók összeállításával alapozzuk meg összetett tevékenységünket.

Tevékenységünk egyediségét az adja, hogy a cégek a könyvviteli szolgáltatás átvétele, illetve megkezdése előtt mind pénzügyi, mind számviteli szinten átvilágításra kerülnek. Ezt követően koncepciókat ajánlunk a tulajdonosok és a menedzsment felé adó- és költségtervezési területen, melynek kiválasztása után a cég tevékenysége folyamatosan monitorozásra kerül, és időszakos konzultáció – pénzügyi, adózási és vállalatirányítási tanácsadás – keretei közt visszacsatolást kap a vezetőség.

Tervezünk – tanácsot adunk

Tevékenységünk megítéléséhez fontos két alapvető fogalom, az adótanácsadás és az adótervezés összehasonlítása: míg az adótanácsadás konkrét kérdésre ad konkrét választ – jó esetben több lehetőséget vázol fel; addig az adótervezés a cég pénzügyi és adózási átvilágítása során tárja fel a lehetőségeket, komplex módon. Az adótervezés nem kérdések megválaszolására irányul, hanem átfogóan vizsgálja a cég lehetőségeit, olykor azok határain túl is (cég szétválása, cégcsoport létrehozása).

Az adótervezés során a döntéshozó üzleti problémákat, feladatokat, víziókat fogalmaz meg, míg az adótervező mindehhez pénzügyi és számviteli  megoldási lehetőségeket, alternatívákat biztosít úgy, hogy annak feltételrendszerét és kockázatait is bemutatja.

Vezetői támogatást nyújtunk a hatékonyabb működésért, erősségünk például a költségelemzés, racionalizálás, a pályázati és finanszírozási célokra való felkészítés, a jövedelemezőség és vagyonosodás tervezése, illetve a generációváltás vagy belső átszervezés számvitelei menedzselése. Természetesen mindezeket nem csak javasoljuk, igény esetén munkatársaink és szakmai együttműködő partnereink segítségével összeállítjuk a kért anyagokat és végig is visszük a projektet.

Felelősséget vállalunk

Elkötelezetten támogatjuk a fiatalok pénzügyi képzettségének fejlesztését, mely cél érdekében nyitottan állunk az adódó lehetőségekhez, kötelező szakmai gyakorlati képzőhelyként szerződéses jogviszonyban állunk többek között a Budapesti Corvinus Egyetemmel, a Budapesti Gazdasági Egyetemmel és az International Business Schoollal, 2018-tól pedig már a duális képzésben is szerepet vállalunk.

Évente 12 fiatal gyakornoknak tudunk segíteni szakmai gyakorlatuk megszerzésében, diplomamunkájuk elkészítésében. Tudjuk, hogy a pénzügyi tudatosság fiatalkori tanítása egy versenyképes Magyarországot eredményezhet, továbbá látjuk, hogy a képzésből adódó tudástöbblet nem a konkurenciát, hanem a látókört bővíti.

Megosztjuk tudásunkat és partnerséget vállalunk

Műhelymunkánkat nem csupán saját tudásbázisunk építésére használjuk: honlapunkon „egypercesek” címen naponta szakmai publikációkat teszünk közzé, melyek egy perc alatt elolvasható tartalma lehetővé teszi az elfoglalt cégvezetői körnek, hogy a felelőségteljes döntéshez szükséges tudását megszerezzék.

Médiapartnereink között tudhatjuk Magyarország vezető adózási szakportáljait, ahol rendszeresen publikálunk szakmai témákban.

A publikációinkat ügyfeleink számára megküldjük, továbbá azokat honlapunkon is elérhetővé tesszük, létrehozva így Magyarország talán legnagyobb lektorált, vezetőket támogató adózási oldalát.

Együttműködő partnereink körét folyamatosan bővítjük. Célunk, hogy olyan szakmák – legyenek azok ügyvédek, könyvvizsgálók, pályázatírók, HR szakemberek, marketing tanácsadók, informatikusok, illetve egyéb, igény szerinti területek – képviselőivel dolgozzunk, akik szintén élen járnak saját területükön, hogy hatékonyan támogassuk egymást, segítve az ügyfelek teljesebb körű kiszolgálását.

Fejlődünk

Kiemelten fontos számunkra, hogy mi és ügyfeleink is innovatívak legyenek, ezért folyamatosan fejlesztjük nem csak tudásunkat, hanem mindent, ami a munkavégzéshez szükséges. Ennek érdekében jelenleg is az alábbi termékeket támogatjuk, nem csak mint felhasználó, hanem mint szakmai együttműködő partner:

  • AI ERP néven bekerülési költség nélkül vállalatirányítási rendszert biztosítunk, mely alkalmas magasszintű KKV igények kielégítésére. A rendszer bevezetését és testre szabását a szoftverfejlesztő és az Írisz Office csapata közösen végzi.
  • A Progen Kft. Nagy Machinátor szoftverét kedvező feltételek mellett tudjuk adótervezési és vezetői döntéstámogató rendszerünkbe integrálni.
  • Online Munkaidő Nyilvántartó rendszerünk a jelenléti ívek adminisztrációját küszöböli ki, biztosítva mindemellett módosíthatóságot, kontrollt, tervezhetőséget.
  • Integrált vállalatirányítási rendszer módjára működő bérszámfejtési rendszerrel biztosítani tudjuk nagyobb vállalkozások vagy magas igényszintű KKV-k számára a folyamatos egy rendszerben történő együttműködést és a legszofisztikáltabb munkaügyi kimutatásokat.
  • Piacvezető mobilapplikációval Magyarországon elsőként biztosítunk vezetői döntéseket támogató kontrolling szolgáltatást, mely napi szinten nyújt személyre szabott kontrollt cégek, de akár (összevontan) cégcsoportok felett is.

Bemutatkozás

Kik vagyunk? Nem csupán könyvelők: számviteli és adózási szakértők, egy egyedülálló szolgáltatásokat nyújtó könyvelő- és adótanácsadó iroda a prémium szegmensben.

Papp Tibor alapító