Új munkavállaló bejelentése esetében 2016. január 1-től kiegészül a biztosítottakra vonatkozó bejelentési kötelezettség adattartalma:
ezentúl már fel kell tüntetni a végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést is, valamint az ezt igazoló okiratot kibocsátó intézmény nevét és az okirat számát szintén meg kell jelölni. (A két legmagasabb iskolai végzettséget kell közölni.)
Így a bejelentéskor a kötelezően megadandó adatok az alábbiak szerint alakulnak:
- a biztosítási jogviszony kezdete, jellege;
- heti munkaidő;
- FEOR szám (munkakör);
- biztosított személyes adatai;
- végzettség/szakképzettség/szakképesítés, továbbá az ezt igazoló okiratot kibocsátó intézmény neve és az okirat száma.
Fentiekre tekintettel kérjük, hogy a jövőben leendő munkavállalóiktól kérjék be a végzettséget igazoló dokumentumokat is és ezeket bejelentési igényükkel együtt juttassák el részünkre!