Könyvelő, Adótanácsadó és Szolgáltató Zrt.

06 1 55 00 510
[email protected]

Keresés

2016-tól milyen adatokat kell megadni új munkavállaló bejelentésekor?

Új munkavállaló bejelentése esetében 2016. január 1-től kiegészül a biztosítottakra vonatkozó bejelentési kötelezettség adattartalma:

ezentúl már fel kell tüntetni a végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést is, valamint az ezt igazoló okiratot kibocsátó intézmény nevét és az okirat számát szintén meg kell jelölni. (A két legmagasabb iskolai végzettséget kell közölni.)

Így a bejelentéskor a kötelezően megadandó adatok az alábbiak szerint alakulnak:

  • a biztosítási jogviszony kezdete, jellege;
  • heti munkaidő;
  • FEOR szám (munkakör);
  • biztosított személyes adatai;
  • végzettség/szakképzettség/szakképesítés, továbbá az ezt igazoló okiratot kibocsátó intézmény neve és az okirat száma.

Fentiekre tekintettel kérjük, hogy a jövőben leendő munkavállalóiktól kérjék be a végzettséget igazoló dokumentumokat is és ezeket bejelentési igényükkel együtt juttassák el részünkre!

Email
Print