Az EFO mobilalkalmazás lehetővé teszi, hogy az alkalmi munkavállalónkat bejelenthessük bárhol és bármikor. Ezzel időt takaríthatunk meg, rugalmasabbá, egyszerűbbé tehetjük az adminisztrációs ügyek intézését.
Az alkalmazás letöltését követően, be kell állítani a nyelvet és hozzáférési jogokat, létre kell hozni a felhasználói profilt, vagy ha már létezik, akkor a meglévőbe bejelentkezni, és aktiválni az értesítési beállításokat.
A következő funkciók érhetőek el:
Új munkáltató hozzáadása: A menüben a munkáltatók menüpontot kiválasztva tudjuk elkezdeni a munkáltató hozzáadását. A hozzáadás gomb megnyomásával érjük el azt a felületet, ahol meg tudjuk adni a munkáltató nevét és adószámát. Ezután a pipa ikon megnyomásával lehet befejezni a folyamatot.
Új munkavállaló hozzáadása: Új munkavállaló hozzáadásához a munkavállalók menüpontot kell kiválasztani, ezt követően a hozzáadás gomb megnyomásával, majd a munkavállaló alapadatai megadásával tudjuk folytatni a regisztrálást. Ha ezekkel megvagyunk, akkor a könyvelői adatokat is meg kell adni, amelyek a havi bevalláshoz lesznek majd szükségesek. Végezetül a munkavállaló címének megadásával tudjuk befejezni a műveletet.
Új munkavállaló bejelentése: A bejelentést a felső menüből, a munkáltató kiválasztásával kezdhetjük meg. Itt is a hozzáadás gomb megnyomásával tudjuk folytatni a regisztrálást. Válasszuk ki a munkavállalót és a foglalkoztatás típusát az egyes listákból, majd állítsuk be a foglalkoztatás kezdetét. Ezek után adjuk meg a foglalkoztatás napjainak számát, és töltsük ki a munkabér mezőt. Az adatok ellenőrzése után a beküldés gombra kattintson. Mindezek után már nem maradt más teendő, csak az ügyfélkapu felhasználó nevét és az ahhoz tartozó jelszót kell megadni, majd a bejelentés gombot megnyomni.
Az alkalmazás letölthető innen: https://nisz.hu/szolgaltatasaink/efo-pro