Könyvelő, Adótanácsadó és Szolgáltató Zrt.

06 1 55 00 510
[email protected]

Keresés

Meddig kell megőrizni a munkaügyi iratokat?

A kifizető, munkáltató az általa biztosítási jogviszony (pl. munkaviszony, megbízási jogviszony) keretében foglalkoztatott által megszerzett szolgálati időt, nyugdíjalapjául szolgáló keresetet, jövedelmet tartalmazó munkaügyi dokumentumokat a magánszemély által betöltött öregségi nyugdíj-korhatárt követő 5 évig köteles megőrizni.

Ha a vállalkozás idő közben jogutód nélkül megszűnne, úgy köteles bejelenteni a munkaügyi iratok őrzésének helyét a székhelye, telephelye szerint illetés nyugdíjbiztosítási igazgatóságnál.

 

A cikket a HyperCortex Zrt, az Írisz Office csoport TB szakértő tagja írta.

hypercortex_logo2019

Email
Print