2017. szeptember 29-ig a székhelyszolgáltatás igénybevételét és a székhelyszolgáltatást nyújtó adatait be kell jelenteni a NAV felé.
Székhelyszolgáltatónak minősül: aki üzletszerű gazdasági tevékenységként az adózó megbízásából gondoskodik az adózó üzleti és hivatalos iratainak átvételéről, érkeztetéséről, megőrzéséről, rendelkezésre tartásáról, valamint a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítéséről.
A székhelyszolgáltatás górcső alá vétele a NAV nem titkolt szándéka a tekintetben, hogy komolyabb ellenőrzés alá vonja e szolgáltatás igénybe vevőit, és még azok (esetleges) fantomizálódása előtt tetten érje az érintetteket.
Ha kíváncsi a székhelyszolgáltatás nyújtotta előnyökre, valamint arra, hogy kockázat nélkül ezt hogyan veheti igénybe, olvassa el a témáról készült összefoglalónkat.