Szolgáltatások

Könyvelő, Adótanácsadó és Szolgáltató Zrt.
English

EcoCreative
Hypercortex
divider

Az Írisz Office-ról

és összetett szolgáltatásainkról

 

A számviteli és adótervezési szolgáltatásunkat választók jelentős részének – a könyvelés átvételét követő 12 hónap alatt – radikálisan megnövekszik az eredménye.

Az Írisz Office-hoz kiszervezett könyvelési, adótervezési, számviteli, költségtervezési és optimalizálási, finanszírozási feladatoknak köszönhetően a cégvezetés valóban azzal tud foglalkozni, amivel kell, azaz az ügyfelei igényével, a munkavállalóival, a partnereivel, az értékesítéssel, a beszerzéssel, termékek előállításával, fejlesztésével. Így tehermentesítjük ügyfelünket, hogy azon fáradozhasson, amihez igazán ért – hiszen mi is ezt tesszük.

Kik vagyunk?

Nem csupán könyvelők: számviteli és adótervezési szakértők, egy egyedülálló szolgáltatásokat nyújtó könyvelő- és adótervező iroda a prémium szegmensben. Tevékenységünket 2000 óta végezzük több gazdasági társaságból álló cégcsoportként, amelynek 2004. óta az Írisz Office Zrt. a zászlóshajója. Az elmúlt 20 esztendőben az Írisz Office csoport fejlődése és növekedése töretlen, mely nem csak számokban, hanem a tevékenységünk komplexitásában is nyomon követhető.

Nálunk a könyvelés nem puszta adatrögzítés, és nem is keressük azokat, akiknek ennyi elég – azokra a partnerekre van szükségünk, akik ennél többet várnak el, egy összetett, komplex szolgáltatást, amit mi vezetői döntéstámogatásnak nevezünk.

Miért harcolunk, miben hiszünk?

Küldetésünk, hogy a nálunk könyvelt vállalkozásokat – melyek megfelelő termékkel és értékesítési stratégiával rendelkeznek – versenyképes helyzetbe hozzuk, majd komplex pénzügyi, számviteli ismereteink átadásával versenyelőnyhöz segítsük.

Az életünk arról szól, hogy amit teszünk, azt a legmagasabb színvonalon tegyük. Mi csak úgy juthatunk a csúcsra, ha ügyfeleinket csúcsra juttatjuk, ehhez pedig az kell, hogy a lehetőségeket folyamatosan feltárjuk és megmutassuk, a döntéseket támogassuk, a kockázatot mérlegeljük és helyén kezeljük.

Alapelvárás, hogy szolgáltatásunk ne pusztán kiszolgálja a partnereinket, hanem termeljen is: mindig lényegesen nagyobb legyen az elért eredménye, mint amennyibe kerül – így szignifikáns hozzáadott értéket generálva, mindezt az üzletági kockázat szinten tartása vagy csökkentése mellett.

Szolgáltatunk – gondolkodunk

Mint prémium könyvelőiroda, a számvitelhez kapcsolódó alapszolgáltatásokat magas szinten űzzük: naprakész, teljes körű könyveléssel, bérszámfejtéssel, TB tanácsadással, pénzügyi jelentések és beszámolók összeállításával alapozzuk meg összetett tevékenységünket.

Szolgáltatásunk egyediségét az adja, hogy a cégek a könyvelés átvétele, illetve megkezdése előtt mind átvilágításra kerülnek. Ezt követően koncepciókat ajánlunk a tulajdonosok és a menedzsment felé adó- és költségtervezési területen, melynek kiválasztása után a cég tevékenysége folyamatosan monitorozásra kerül, és időszakos konzultáció – adózási, pénzügyi és vállalatirányítási tanácsadás – keretei közt visszacsatolást kap a vezetőség.

Tervezünk – tanácsot adunk

Tevékenységünk megítéléséhez fontos két alapvető fogalom, az adótanácsadás és az adótervezés összehasonlítása: míg az adótanácsadás konkrét kérdésre ad konkrét választ – jó esetben több lehetőséget vázol fel –, addig az adótervezés a cég adózási és pénzügyi átvilágítása során tárja fel a lehetőségeket, komplex módon. Az adótervezés nem kérdések megválaszolására irányul, hanem átfogóan vizsgálja a vállalkozás lehetőségeit, olykor azok határain túl is (cég szétválása, cégcsoport létrehozása).

Az adótervezés során a döntéshozó üzleti problémákat, feladatokat, víziókat fogalmaz meg, míg az adótervező mindehhez pénzügyi és számviteli  megoldási lehetőségeket, alternatívákat biztosít úgy, hogy annak feltételrendszerét és kockázatait is bemutatja.

Vezetői támogatást nyújtunk a hatékonyabb működésért, erősségünk az adóoptimalizálás, azaz a legális adózási lehetőségek teljeskörű kihasználása, az üzletági és országkockázat csökkentésére irányuló tervezés, költségelemzés, melyet követően ajánlásokat fogalmazunk meg, a pályázati és finanszírozási célokra való felkészítés,  a vagyonosodás és a vagyon feletti rendelkezés tervezése, illetve a generációváltás vagy belső átszervezés pénzügyi, számvitelei menedzselése. Természetesen mindezeket nem csak javasoljuk, igény esetén munkatársaink és szakmai együttműködő partnereink segítségével összeállítjuk a kért anyagokat és végig is visszük a projektet.

Felelősséget vállalunk

Elkötelezetten támogatjuk a fiatalok pénzügyi képzettségének fejlesztését, mely cél érdekében nyitottan állunk az adódó lehetőségekhez, kötelező szakmai gyakorlati képzőhelyként szerződéses jogviszonyban állunk többek között a Budapesti Corvinus Egyetemmel, a Budapesti Gazdasági Egyetemmel és az International Business Schoollal, 2018-tól pedig már a duális képzésben is szerepet vállalunk, míg Papp Tibor, az Írisz Office Zrt. vezérigazgatója rendszeresen tart előadást a BGE hallgatói számára.

Évente 12 fiatal gyakornoknak tudunk segíteni szakmai gyakorlatuk megszerzésében, diplomamunkájuk elkészítésében. Tudjuk, hogy a pénzügyi tudatosság fiatalkori tanítása egy versenyképes Magyarországot eredményezhet, továbbá látjuk, hogy a képzésből adódó tudástöbblet nem a konkurenciát, hanem a látókört bővíti.

Megosztjuk tudásunkat és partnerséget vállalunk

Műhelymunkánkat nem csupán saját tudásbázisunk építésére használjuk: honlapunkon „egypercesek” címen naponta szakmai publikációkat teszünk közzé, melyek egy perc alatt elolvasható tartalma lehetővé teszi az elfoglalt cégvezetői körnek, hogy a felelősségteljes döntéshez szükséges tudást megszerezzék.

Médiapartnereink között tudhatjuk Magyarország vezető adózási szakportáljait, ahol rendszeresen publikálunk szakmai témákban.

A publikációinkat ügyfeleink számára megküldjük, továbbá azokat honlapunkon is elérhetővé tesszük, létrehozva így Magyarország egyik legnagyobb lektorált, vezetőket támogató adózási oldalát.

Együttműködő partnereink körét folyamatosan bővítjük. Célunk, hogy olyan szakmák – legyenek azok ügyvédek, könyvvizsgálók, pályázatírók, HR szakemberek, marketing tanácsadók, informatikusok, illetve egyéb, igény szerinti területek – képviselőivel dolgozzunk, akik szintén élen járnak saját területükön, hogy hatékonyan támogassuk egymást, segítve az ügyfelek teljesebb körű kiszolgálását.

Fejlődünk

Kiemelten fontos számunkra, hogy mi és ügyfeleink is innovatívak legyenek, ezért folyamatosan fejlesztjük nem csak tudásunkat, hanem mindent, ami a munkavégzéshez szükséges. Ennek érdekében jelenleg is az alábbi termékeket támogatjuk, nemcsak mint felhasználó, hanem mint szakmai együttműködő partner:

  • AI ERPnéven bekerülési költség nélküli vállalatirányítási rendszert biztosítunk, mely alkalmas magasszintű KKV igények kielégítésére. A rendszer bevezetését és testre szabását a szoftverfejlesztő és az Írisz Office csapata közösen végzi.
  • A Progen Kft. Nagy Machinátorszoftverét kedvező feltételek mellett tudjuk adótervezési és vezetői döntéstámogató rendszerünkbe integrálni.
  • Online Munkaidő Nyilvántartórendszerünk a jelenléti ívek adminisztrációját küszöböli ki, biztosítva mindemellett módosíthatóságot, kontrollt, tervezhetőséget.
  • Integrált vállalatirányítási rendszer módjára működő bérszámfejtési szoftverrel biztosítani tudjuk nagyobb vállalkozások vagy magas igényszintű KKV-k számára a folyamatos, egy rendszerben történő együttműködést és a legszofisztikáltabb munkaügyi kimutatásokat.

Specializálódunk

Az Írisz Office Zrt. szolgáltatása komplex, olyannyira, hogy tevékenységeinket önálló gazdasági egységekben hoztuk létre, vagy szerveztük ki. Tehát az Írisz Office Csoport nem egy laza együttműködés, hanem a tevékenységek megfelelő kivitelezése és kommunikációja érdekében történt elkülönítés. A kooperáció közös célok és közös ideológiák mellett zajlik, együtt, közösen határozzuk meg céljainkat és feladatainkat.

Az Írisz Office csoport által végzett tevékenységek:

  • Könyvelés (mélységi és összetett könyvelés)
  • Adótervezés
  • Költséghatékonysági tervezés
  • Vezetői döntéstámogatás és kontrolling
  • TB szakértői tevékenység, TB tanácsadás
  • Bérszámfejtés, TB kifizetőhelyek bérszámfejtése
  • Cégadásvétel
  • Átalakulások, működési forma váltások
  • Egyesülés, beolvadás, szétválás, kiválás bonyolítása
  • Cégalapítás komplex ügyintézéssel, nem csak Magyarországon
  • Cégalapítást megelőző konzultáció kezdő vállalkozásoknak
  • Részvények gyártatása
  • Vállalatirányítási, kontrolling és adminisztrációs rendszerek támogatása
  • Cégcsoportok struktúra-, adó- és költségtervezése
  • Holdingtevékenység tervezése, működtetése
  • Generációváltás, tulajdonosi vagy vezetői változások pénzügyi, adó- és működési terveinek elkészítése
  • Válságmenedzsment, válságkezelés
  • Pályázati, hitelképességi megfeleltetés
  • Nemzetközi adótervezés
  • Külpiacra lépés szakmai támogatása
  • Jogi, adózási és üzleti modell tervezése
  • Végelszámolás, felszámolás, csődeljárás bonyolítása
  • Székhelyszolgáltatás
  • Állapotfelmérés

 

Kiemelt partnereink

További Partnereink

Bemutatkozás

A klasszikus adatrögzítő könyvelés már a múlté. A jelen a vezetői döntések aktív támogatásáról szól.
Az Írisz Office csoport a cégvezetőket és döntéshozókat támogatja napi szinten, tevékenységünk a könyvelésen és az információval történő ellátáson alapszik.

Papp Tibor alapító