Örömmel és büszkén tájékoztatjuk, hogy az ügyfél-elégedettség és a szolgáltatásaink minőségének biztosítása érdekében minőségirányítási rendszert vezettünk be, melynek az ISO 9001:2009 szabvány szerinti tanúsítása 2014. december 18-án megtörtént.
ISO tanúsítványunk megszerzése természetesen nem öncélú: annak érdekében dolgoztunk, hogy a fenti tevékenységek folyamatainak, szabályainak auditálásával garantáljuk, hogy partnereinknek teljes körűen szabályozott, ellenőrzött és folyamatosan fejlesztett szolgáltatásokat nyújtsunk – ezt lentebb idézett minőségpolitikánk fejezi ki legjobban.
Bízunk abban, hogy magas szintű szolgáltatásainkkal hozzájárulhatunk üzleti sikereihez és megelégedéséhez!
Üdvözlettel,
az Írisz Office csapata
„Az Írisz Office Zrt. minőségpolitikája:
Az Írisz Office Zrt. célja, hogy vevői számára olyan szolgáltatásokat és termékeket kínáljon a könyvelés, adótervezés, költséghatékonyság javítás területén, amelyek magas szinten kielégítik a vevői igényeket és ezen keresztül megerősítik a vevői körünk Cégünkbe vetett bizalmát.
Az Írisz Office Zrt. speciális szakértelemmel komplex szolgáltatást nyújt, legfőbb törekvésünk az, hogy meghatározó szerepet töltsünk be szakterületünkön, megnyerjük, megőrizzük vevőink bizalmát és ezzel kivívjuk tartós megelégedettségüket.
Ehhez elengedhetetlenül fontos a folyamatos minőségi fejlődés biztosítása.
Célunk, hogy szolgáltatásunk szabályozott és előremutató, tervezett legyen:
- Naprakészek legyünk a szolgáltatási kör (könyvelés, adótervezés, költséghatékonyság-javítás) jogszabályi háttere és a piaci tendeciák tekintetében – sőt megelőzzük a piaci tendenciát: új megoldásokat és eljárásokat fejlesszünk ki:
- Megértsük és felismerjük ügyfeleink igényét – sőt számukra fel nem ismert területeken jelezzük a lehetőséget, azaz ügyféligényt generáljunk ott, ahol eddig nem is jelentek meg.
- Biztosítsuk a legmagasabb szintű szakmai munkát, az ügyfélkiszolgálás szervezeti, infrastruktúrális és személyi feltételeit. Folyamatosan fejlesszük magunkat: munkatársaink szakmai ismereteit felkészültségét, szabályainkat, munkamódszereinket.
Célunk megvalósításának és megtartásának eszköze az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer követelményeiknek való folyamatos megfelelés.
Olyan rendszert alakítottunk ki, amely a hangsúlyt úgy helyezi a fejlesztésre, hogy a szabályozással a hibák megelőzését is biztosítja.
Elkötelezetten mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megszerzett minőségi tanúsítványunkat megtartsuk, minőségirányítási rendszerünket folyamatosan továbbfejlesszük.
Minőségpolitikánk és minőségcéljaink aktualitását rendszeresen felülvizsgáljuk és aktualizáljuk.”
Az Írisz Office Zrt. vezetője és munkatársai elkötelezettek a minőség iránt, ami szabályozott, átlátható és ellenőrizhető munkafolyamatokat jelent, megvalósításával Ügyfeleink elvárásának megfelelő minőségirányítási rendszerben dolgozhatunk.”