Társaságunk, az Írisz Office Zrt. támogatást nyert el informatikai környezetének fejlesztésére vonatkozóan.
A projekthez kapcsolódó legfontosabb adatok:
A projekt címe: Az ügyfelek 21. századi elvárásainak történő megfelelés érdekében történő informatikai fejlesztés
A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-01985
A szerződött támogatás összege: 5 620 150 Ft
A támogatás mértéke: 40%
A projekt bemutatása:
A fejlesztés célja az Írisz Office ügyfeleinek – a kor lehetőségeit kihasználó – hatékony kiszolgálása.
Tapasztalataink szerint a könyvviteli szolgáltatás a rendszerváltás óta csak szükséges rossz, kizárólag az adóhatóság információigényének kielégítését szolgálja, és nagyon kis részben szól a megrendelő igényeiről.
A fejlesztés célja, hogy ügyfeleinket meg tudjuk támogatni mindazokkal az információkkal, ami a pénzügyi alapokon nyugvó döntések meghozatalához szükséges. Gondolunk itt önköltségszámításra, annak kimutatására, hogy különböző értékesítendő szolgáltatásoknak vagy termékeknek milyen munka-, cash-flow- vagy eszközigénye van, illetve ezek milyen feltételekkel, milyen időben, milyen áron biztosíthatók.
A bevezetésre kerülő informatikai rendszerekkel az a célunk, hogy támogassuk ügyfeleinket a hatékony munkavégzésben, illetve naprakészebb, pontosabb adatokkal tudjuk őket ellátni, mindezeket természetesen olyan programokkal, melyek megfelelnek a hatályos jogszabályi követelményeknek.
Bevezetésre kerülő modulok:
- Vállati CRM, értékesítési terület
- Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés
- Kontrolling és döntéstámogatás
- Beszerzési, logisztikai terület
- Táv és csoportmunka támogatás
- Pénzügy, számvitel terület
- Elektronikus iratkezelési megoldás
- Munkafolyamat-irányítási megoldás
A kedvezményezett neve: Írisz Office Könyvelő, Adótanácsadó és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2022.05.31